پنجشنبه ۲۴ اسفند ۰۲

هر آنچه درباره قرص ماشين ظرفشويي لازم است بدانيد

۱۴۷ بازديد

هر آنچه درباره قرص ماشين ظرفشويي لازم است بدانيد

در اينجا براي خريد قرص ماشين ظرفشويي اصل و انتخاب بهترين مارك قرص ماشين ظرفشويي با كمترين قيمت كمك مي كنيم و به نحوه استفاده و نگهداري صحيح آن خواهيم پرداخت.

i60t_q1.jpg

منبع خبر 1pezeshk.com

امروزه قرص ماشين ظرفشويي يكي از پركاربردترين و پرفروش ترين محصولات شوينده در دنيا محسوب مي شود به همين خاطر دانستن اطلاعات كافي و لازم براي نگهداري و خريد قرص ماشين ظرفشويي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، به همين دليل ما در اين مقاله سعي داريم به شما در خريد قرص ماشين ظرفشويي اصل و انتخاب بهترين مارك قرص ماشين ظرفشويي كمك كنيم و در ادامه به نحوه استفاده و نگهداري صحيح قرص ظرفشويي خواهيم پرداخت.

همانطور كه اشاره كرديم بسياري از افراد در هنگام خريد اين محصول كاربردي به موارد زير فكر مي كنند كه در هر قسمت ما به سؤالات شما در اين باره پاسخ خواهيم داد:

  • بهترين قرص ماشين ظرفشويي و بهترين مارك اين محصول كدام برند است؟
  • كدام مارك قرص براي برند ماشين ظرفشويي من مناسب است؟
  • قرص هاي ظرفشويي اصل را چطور تشخيص دهيم؟
  • نحوه نگهداري اين محصولات چگونه است؟
  • بهترين قرص ماشين ظرفشويي براي مارك ظرفشويي شما، چه برندي است؟
  • آيا انواع قرص هاي ماشين ظرفشويي نصف مي شوند؟ ژل يا قرص ظرفشويي؟

 

اين سؤالات و نكات ريز ديگر درباره اين شوينده ظرف را در اينجا مطالعه فرماييد تا بتوانيد بهترين خريد و روش استفاده و به صرفه تر را داشته باشيد.

اگر قصد خريد قرص ماشين ظرفشويي فينيش و يا فيري را داريد مي توانيد اين محصول را به قيمت عمده با ضمانت اصل بودن از فروشگاه اينترنتي 20 بخر تهيه نماييد چراكه يك فروشگاه تخصصي در زمينه لوازم خانگي و مواد شوينده مرتبط مي باشد، شما مي توانيد با كليك كردن بر روي «قرص ماشين ظرفشويي» وارد صفحه مورد نظر شويد و قيمت ها را مقايسه كنيد دقت داشته باشيد كه تمام محصولات با تضمين اصل بودن و بهترين قيمت مي باشد.

بهترين مارك قرص ماشين ظرفشويي را بشناسيد

پيش از هر چيز لازم به ذكر است كه انواع قرص ظرفشويي داراي تكنولوژي كاملاً منحصربه‌فرد است و همين عامل باعث شده است كه نام برندهاي محدودي كه به عنوان بهترين توليدكنندگان هستند به گوش ما بخورد به همين دليل دو كمپاني بزرگ و معتبر در دنيا به نام هاي فينيش و فيري توانسته اند تا بيش از 90 درصد از بازار دنيا را به دست بگيرند هر دو كمپاني توليد كننده تخصصي شوينده ظروف در دنيا مي باشند به همين دليل نيز امروزه كمتر كسي را پيدا مي كنيد كه نام اين دو كمپاني را نشنيده باشد. در ادامه به اختصار به قابليت ها و اشاره اي به بيشينه كار و عملكرد اين دو مارك قرص ظرفشويي خواهيم پرداخت:

قرص ماشين ظرفشويي فينيش

فينيش «Finish» كه يكي از بزرگترين كمپاني هاي توليد قرص ظرفشويي در دنياست كه از سال 1953 فعاليت خود را آغاز كرده يعني بالاي 60 سال است كه در زمينه توليد مواد شوينده سابقه اي درخشان را براي خود رقم زده است و اكنون انواع محصولات فينيش ازجمله قرص ماشين ظرفشويي فينيش در بالاي 40 كشور دنيا در حال عرضه مي باشد. اين كمپاني انواع قرص ظرفشويي خود را از كامل‌ترين نوع هاي كوانتوم در بسته بندي هاي گوناگون توليد مي كند كه قرص هاي اين برند معتبر علاوه بر شويندگي بسيار قوي و بي نقص داراي ويژگي هايي بدين شرح است:

حاوي جلا دهنده (به منظور جلا و برق افتادن ظروف)، حاوي نمك (كم كننده ميزان سختي آب و جلوگيري از خط و خش افتادن ظرف ها) و مواد ضد رسوبات (ممانعت از باقي ماندن رسوبات آهكي در ظرفشويي به منظور كمك در طول عمر دستگاه و كيفيت شستشو)

همانطور كه اشاره كرديم شما مي توانيد قرص فينيش كوانتوم را به عنوان تكميل ترين قرص در دنيا با خيالي آسوده از كيفيت و شستشويي بي نقص تهيه فرماييد.

قرص ماشين ظرفشويي فيري

شركت پروكتر اند گمبل كه يك برند آمريكايي است از سال 1837 توليدات بسيار حرفه اي را به صورت جهاني ارائه مي كند و بالاي يك و نيم قرن است كه در حال فعاليت مي باشد؛ از قرص ماشين ظرفشويي تا ژيلت، هد اند شولدرز و بسياري از محصولات ديگر مي تواند را مي توان به عنوان توليدات كم نظير اين كمپاني ابر قدرت نام برد و درواقع در كمتر خانه اي ردي از اين كمپاني به چشم نمي خورد، شايد جالب باشد كه بدانيد روزانه سه ميليارد نفر در روز با محصولات پي اند جي سروكار دارند، قدرت روز افزون اين كمپاني و توليدات حرفه اي آن باعث شده است كه اين برند معتبر به يكي از تاپ برندها در دنيا تبديل شود. قرص ماشين ظرفشويي فيري كه در اين كمپاني معتبر توليد شده در ليست بهترين قرص هاي ماشين ظرفشويي قرار داد كه با داشتن كامل‌ترين عملكرد مي تواند شستشويي بي نقص را براي شما به ارمغان آورد. از شويندگي قدرتمند اين محصول گرفته تا جلا دهنگي، ضد رسوب بودن و تضمين سلامت ظرفشويي شما باعث شده است كه در دهه هاي طولاني اين قرص به عنوان پرفروش ترين و حرفه اي ترين قرص ماشين ظرفشويي در كل دنيا عرضه گردد. مدل هاي پلاتينيوم، جار از توليدات و دسته بندي هاي انواع محصولات اين كمپاني است كه هريك كاملترين عملكرد را به همراه خواهد داشت.

 

قرص ماشين ظرفشويي اصل

همانطور كه گفتيم انواع قرص هاي ماشين ظرفشويي داراي تكنولوژي خاص و پيچيده اي در توليد است و اين امر باعث شده كمتر كمپاني اي بتواند در چرخه پررقابت و حرفه اي توليد اين نوع از محصول بماند و توليد اين محصول را بر عهده بگيرد از طرفي ديگر همين پيچيدگي فناوري توليد باعث شده تا نگراني گونه هاي تقلبي به حداقل برسد پس شما مي توانيد با مشاهده ظاهري كاملاً مشخص به خريد قرص ظرفشويي اصل خود بپردازيد.

نكته مهم: گاه افراد تركيدن قرص ها و يا چسبيدن قرص ها به يكديگر را دليل تقلبي بودن قرص ها مي دانند اما به طور قطع بايد بگوييم كه اين موارد هيچ ارتباطي با اصل نبودن قرص هاي شما ندارد و تنها به روش نگهداري نادرست شما بر مي گردد كه در ادامه به توضيح اين مطلب خواهيم پرداخت.

نحوه نگهداري صحيح انواع قرص ماشين ظرفشويي

براي آنكه بتوانيد سلامت قرص ظرفشويي خود را حفظ كنيد تا باكيفيت توليد اوليه خود، كار شستشوي ظروف را انجام دهد، توجه به چند نكته مهم داراي اهميت است چراكه عددم توجه به عامل هايي ساده در نحوه نگهداري قرص ماشين ظرفشويي به صورت جدي به كاهش كيفيت عملكردي آن ها منجر خواهد شد، در ادامه به بررسي كوتاهي از شايع ترين مواد خواهيم پرداخت اما پيش از هر چيز توجه كنيد كه شما بايد اين محصول را در جاي خشك و خنك نگهداري كنيد.

دلايل چسبيدن قرص هاي ماشين ظرفشويي به يكديگر

رطوبت هوا - درواقع همان نگاه نداشتن قرص ظرفشويي در فضاهاي خشك و همچنين قرار دادن آن ها در فضاهاي گرم باعث چسبيدن قرص ها به يكديگر خواهد شد پس براي نگه داشتن كيفيت توليد محصول خريداري شده خود به اين امر توجه فرماييد.

دليل تركيدن قرص هاي ظرفشويي

گذاشتن قرص هاي ظرفشويي در فضاهاي سرد باعث تركيدن آن ها خواهد شد، وقتي سخن از جاي خنك است پس نگهداري تعادل دمايي را فراموش نكنيد چراكه سرماي زياد باعث تركيدن قرص ها خواهد شد. شما مي توانيد انواع قرص ماشين ظرفشويي فينيش و فيري را با ضمانت اصل بودن زير قيمت بازار از فروشگاه اينترنتي 20 بخر تهيه نماييد.

 

بهترين قرص ماشين ظرفشويي براي مارك دستگاه ظرفشويي شما

بسياري از افراد پيش از خريد اين محصول، به اين مورد فكر مي كنند كه كدام مارك قرص ماشين ظرفشويي را بخرم تا سازگاري بيشتري با برند ظرفشويي من داشته باشد اگرچه ناگفته نماند كه برخي از نصاب هاي ماشين ظرفشويي نيز با دادن پيشنهاد اوليه خود درباره برند خريداري قرص ظرفشويي، اين باور غلط را در ذهن افراد جاي مي‌گذارند كه براي مارك ظرفشويي من، برند مناسب قرص تنها، ماركي خاص است اما به زباني ساده بگوييم فرقي نمي كند برند دستگاه شما بوش، ميله، سامسونگ، ال جي يا هر مارك ديگر باشد، استفاده از هر برند معتبري مانند انواع قرص هاي فينيش يا فيري بدون شك مي تواند بهترين انتخاب‌هاي شما باشد چراكه كمپاني هاي قدرتمندي همچون فيري و فينيش كه هريك ساليان طولاني در حال توليد بهترين هاي اين محصول هستند، توانسته اند با ارتباط با كمپاني هاي قدرتمند توليد دستگاه هاي ظرفشويي قرصي تماماً سازگار با تمام برندهاي معتبر دنيا توليد كنند پس شما مي توانيد بر اساس نياز، سليقه و حتي عادت خريد خود در انتخاب برند مورد نظرتان با خيالي آسوده خريد نماييد.

جديدترين قرص هاي ماشين ظرفشويي؛ نصف نمي شوند

همانطور كه گفتيم كاملترين و جديدترين قرص هاي ظرفشويي از برندهاي معتبر از مدل هاي كوانتوم، جار، پلاتينيوم و ... تماماً داراي پوسته اي ژله اي قابل حل در آب هستند كه همين امر باعث مي شود كه شما نتوانيد اين قرص ها را نصف كنيد پس فرق نمي كند كه چه حجمي از ظرف در ظرفشويي شما وجود دارد يا دستگاه كوچكي در منزل از مدل هاي روميزي داريد و يا مبله، استفاده از انواع قرص ماشين ظرفشويي جديد تنها به صورت كامل، قابل دسترس خواهد بود؛ اما در اينجا اين سؤال پيش مي آيد كه اگر لازم نبود كه يك قرص ظرفشويي كامل را استفاده كنم، چه كار كنم؟

 

درباره اين مطلب كاملاً حق با شماست، گاهي شما تنها نيمي از دستگاه خود را پر كرده ايد و از آنجايي كه هر قرص كامل براي يك دستگاه مبله كامل تهيه و توليد شده، به دنبال ره حلي در ذهن خود براي صرفه جويي در مصرف قرص هاي خود در اين زمان خواهيد بود. در پاسخ به شما بايد بگوييم كه انواع ژل ظرفشويي راه حل شماست تا بتوانيد در اين هنگام به ميزان لازم و مورد احتياج خود و بر اساس تعداد ظروف كثيف مايع شوينده را به دستگاهتان اضافه كنيد تا به مرور نيز به ميزان قابل توجهي در مصرف تعداد قرص ظرفشويي خود نيز كمك كنيد.

در آخر به شما پيشنهاد مي كنيم به مطلب بسيار جالب در ويكي پديا با نام Dishwasher detergent مراجعه كنيد و آن را نيز مطالعه نماييد خواندن آن خالي از لطف نيست.

منبع: سايت وان پزشك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.