چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

از علم خود كسب درآمد كنيد

۱۶۱ بازديد

از علم خود كسب درآمد كنيد

احتمالا شما هم در كامپيوترتان يك سري فايل هاي ارزشمند مثل كتاب الكترونيكي، جزوات درسي، تحقيقات دانشگاهي، نمونه سوال، قالب سايت، ويدئو و حتي موسيقي هاي خاص و … داشته باشيد كه براي خيلي ها جذاب يا مورد نياز باشد. يا به طور مثال پروژه درسي كه در دانشگاه شديدا به آنها نياز داشتيد و آن را توليد كرديد الان براي شما بلااستفاده شده ولي ممكن است براي هزاران دانشجويي كه هم اكنون ترم اول هستند مورد نياز باشد و براحتي حاضر باشند براي تهيه آن به شما پول بپردازند.

روش هاي فروش

سايت  فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الكترونيكي داراي مجوز نماد اعتماد الكترونيكي و نماد ساماندهي رسانه هاي ديجيتال (لوگوي طلايي) با هدف كمك به ارتقا سطح علمي كشور و همچنين ايجاد محلي براي كسب درآمد براي محققين و پژوهشگران كشور راه اندازي شده است

 بدين صورت كه دانشجويان و يا پژوهشگران مي توانند با عضويت در سايت نتايج تجربيات ، تحقيقات و پژوهشهاي خود را در اختيار ديگران قرار دهند و همچنين ديگر دانشجويان و علاقمندان مي توانند با پرداخت هزينه از تجربه اي عزيزان استفاده نمايند.

در اين سايت هيچگونه پروژه اي براساس تعريف مشتري انجام نمي پذيرد و تمام پروژه ها، كتاب ها، ترجمه ها و ديگر مطالب آموزشي پروژه هايي هستند كه از قبل انجام گرفته اند و در اختيار عموم با قيمتي ثابت قرار گرفته اند.

از تمام عزيزان دعوت مي شود در صورتي كه پروژه و يا مطلب آموزشي دارند كه مي دانند براي ديگران ممكن است مفيد باشند با عضويت در سايت آن را در اختيار ديگران قرار دهند.

فايلهاي قابل فروش:

1-كتابهاي الكترونيك

2-انواع نمونه سوال

3-انواع نرم افزار موبايل و كامپيوتر

4-قالب و ماژول

5-اسكريپت

6-فايل و كتابهاي صوتي

7-پروژه هاي آماده

8-طرح هاي لايه باز فوتوشاپ

9-جزوات درسي

و . . .

بازاريابي براي فروش

در صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود در سامانه بازاريابي فروش ثبت نام و نسبت به ايجاد كد بازاريابي فروش اقدام نماييد تا بتوانيد با استفاده از سيستم همكاري در فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر كاربران كسب درآمد نماييد. همچنين در صورتي كه داراي كانال تلگرامي ، صفحه اينستاگرام ، وبلاگ و يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قرار دادن كدهاي بازاريابي خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، به درآمد بالايي برسيد. حداقل مبلغ پورسانت براي فايل هاي موجود در سيستم پنج درصد ميباشد.

http://enproject.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.