یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

سلبريتي ها موهاي زائد خود را با چه دستگاه ليزري از بين ميبرند؟

۵۸ بازديد

عنوان: سلبريتي ها موهاي زائد خود را با چه دستگاه ليزري از بين ميبرند؟

s2_fqk5.jpg

 

سلبريتي ها اغلب اولين افرادي هستند كه جديدترين درمان هاي زيبايي را قبل از اينكه در معرض ديد عموم قرار گيرند، امتحان مي كنند. سلبريتي ها معمولاً هرگز با زير بغل هاي پر مو، پاهاي پر مو، موهاي ناخواسته صورت، يا تكه هاي مويي كه از زير خط بيكيني شان بيرون زده، ديده نمي شوند. آنها معمولاً حتي براي رفتن به سوپرماركت هم شاداب و جذاب به نظر مي رسند! اما چگونه آنها اينقدر صاف و بدون مو به نظر مي رسند؟ آيا ممكن است برخي از سلبريتي ها براي داشتن پوستي نرم و صاف در تمام طول سال به ليزر موهاي زائد روي بياورند؟ بياييد افراد مشهوري را كه گفته مي شود درمان هاي حذف موهاي زائد انجام داده اند را بررسي كنيم.

 

كيم و كلويي كارداشيان

 

كيم و كلويي با اين شهرت اجتماعي تنها دو نفري هستند كه آشكارا به ليزر موهاي زائد اعتراف كرده اند و درباره آن به راحتي و بسيار عادي صحبت كرده اند.

در مجله Allure ، كيم گفت: "من ارمني هستم، پس مطمئناً وسواس زيادي براي ليزر موهاي زائد دارم! بازوها، بيكيني، پاها، زير بغل... تمام بدنم بدون مو است."

Khloe اين عمل را براي اولين بار در تلويزيون در طول يك قسمت از برنامه خود انجام داد، حتي به دوربين ها اجازه داد ببينند كه موهاي انگشتانش را برداشته است.

اين خانم ها به موهاي تيره و پرپشت خود اعتراف كردند كه از ساير روش هاي رفع موهاي زائد مانند اپيلاسيون يا اصلاح لذت نمي برند و مي خواهند يك راه حل طولاني مدت براي مشكل خود داشته باشند. كيم حتي موهاي كركي و نازك را از روي پيشاني خود برداشته است

كيم و كلويي هر دو آنقدر ليزر موهاي زائد را دوست داشته اند و تمام خانواده خود را تشويق كرده اند كه به دنبال آن بروند.

 

كريس جنر

 

مادر كارداشيان ها از جمله افرادي است كه به توصيه دخترانش به مراكز ليزر براي موهاي زائد خود مراجعه كرده است و از اين موضوع بسيار راضي است و در صفحه اينستاگرام خود به تعريف و تمجيد از آن پرداخته است.

 

ويكتوريا بكهام

 

ايوا لونگوريا، بازيگر اسپانيايي تبار، ليزر موهاي زائد را به ويكتوريا بكهام، خواننده انگليسي، طراح مد، شخصيت تلويزيوني و همسر فوتباليست معروف ديويد بكهام توصيه كرد. ويكتوريا هم از اين موضوع بسيار راضي است.

 

بيانسه

 

گفته مي شود كه بيانسه كه با خواننده رپ جي زي ازدواج كرده است، به شدت پيگير ليزر موهاي زائد است. دستگاه ليزر موهاي زائد براي زنان با پوست تيره (و مردان) ايمن است، اما شما قبل از ليزر از مشاورين شركت كارمانيا طب واردكننده دستگاه كندلا مشورت بخواهيد.

 

اشلي رابرتز

 

اشلي رابرتز، خواننده گروه Pussycat Dolls، در مورد عشق خود به دستگاه ليزر موهاي زائد صحبت كرد: "موهاي زائد زندگي من را نجات داد. پاهاي من مانند كاكتوس بودند! مجبور بودم آنها را دو بار در روز اصلاح كنم."

همه ما ميدانيم اصلاح با تيغ و ژيلت يا اپيلاسيون بسيار كار زمانبر و پر دردسري ميباشد كه بعد از روي كار آمدن دستگاه هاي ليزر موهاي زائد افراد كمي پيگير روش هاي سنتي براي حذف مو هستند

 

كريسي تيگن

 

همسر جان لجند، مدل و هنرپيشه، كريسي تيگن، علناً از آرايشگاهش به خاطر اينكه او را بدون مو كرده است، تشكر كرد. با حضور در فرش قرمز، مطمئناً مي‌توانستيم بفهميم كه او چه تغيير اساسي در زيبايي پوست كرده است، كه در پست هاي اينستاگرام او نيز كاملا مشهود ميباشد.

 

كايلي جنر

 

اگرچه مدل و كارآفرين، كايلي، بر خلاف خواهرانش درباره مكان ليزر موهاي خود صحبتي نكرده است، اما طبق گزارشات، او ليزر موهاي زائد انجام داده است تا بدون مو و زيبا بماند.

 

آليسا ميلانو

 

آليسا ميلانو، بازيگر Charmed و Melrose Place ، ظاهراً ليزر موهاي زائد انجام داده است. او گفته است كه از قرارهاي منظم اپيلاسيون متنفر است و راه حل هاي دائمي تر را ترجيح مي دهد كه اين صحبت مشخص ميكند انتخاب او كلينيك حذف موهاي زائد است.

 

ونسا هوجنز

 

اين خواننده و بازيگر تصميم گرفت از ليزر استفاده كند تا بدون مو و آماده رويارويي با مشغله هايش باشد. او زماني براي اصلاح منظم يا رفتن به سالن نداشت. ليزر موهاي زائد راهي براي كساني است كه زمان كافي براي مديريت موهاي زائد ندارند.

 

كانيه وست

 

كانيه با همسرش كيم كارداشيان در حال رفتن به كلينيك ديده شده است، بنابراين ممكن است او تصميم داشته باشد روي بدن خود ليزر انجام دهد، بايد بگوييم امروزه مردان از طرفداران اصلي ليزر موهاي زائد هستند.

 

كيم مارش

 

كيم مارش، ليزر موهاي زائد IPL خود را در مقاله منچستر ايونينگ نيوز به نمايش گذاشته است واز آن به تعريف و تمجيد پرداخت

 

پاتريك استار

 

پاتريك استار يك يوتيوبر است. او پس از اينكه جايگاه خود را به عنوان مشاور آرايش در MAC پيدا كرد، برنامه روزانه آرايشي بهداشتي خود را در كانالي آپلود كرد كه اكنون بيش از چهار ميليون مشترك دارد.

از آنجايي كه او زمان زيادي را در آرايش هاي سنگين براي عكاسي و فيلم مي گذراند، مهم است كه بافت پوست او يكدست و صاف باشد. پاتريك چندين دوره ليزر موهاي زائد صورت را پشت سر گذاشته است كه از موهاي گردنش شروع شده است.

او جلسه سوم خود را براي كانال يوتيوب آپلود كرد.

 

گابي هانا

 

يكي ديگر از ستاره هاي اينترنتي، گابي هانا، به‌عنوان يك وبلاگ‌نويس سبك زندگي و خواننده ميباشد

او بينندگان را براي اولين جلسه از شش جلسه ليزر خود در خط بيكيني و زير بغل خود همراه مي كند. اين ويديو تقريبا 3.5 ميليون بازديد داشته است.

 

بازيگران و هنرمندان ايراني

 

به دليل محدوديت هايي كه وجود دارد سلبريتي هاي ايراني مستقيما نميتوانند در مورد ليزر موهاي زائد خود صحبت كنند ولي بسياري از آنها در مراكز ليزر و زيبايي ديده شده اند و يا مراكز زيبايي و ليزر را در صفحات اجتماعي خود تبليغ كرده اند.

 

افراد مشهور از چه دستگاه ليزري براي موهاي زائد خود استفاده ميكنند؟ 

 

امروزه كمتر كسي از افراد عادي وجود دارد كه تا به حال با ليزر موهاي زائد مواجه نشده باشد و اين نشان ميدهد كه ليزر موهاي زائد در اكثر نقاط دنيا جا افتاده است. در ادامه قصد داريم شما را با يكي از پر فروشترين و بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد آشنا كنيم كه مورد توجه افراد مشهور است.

دستگاه ليزر تيتانيوم يكي از پرفروشترين و بهترين دستگاه هاي ساخته شده در دنيا ميباشد كه مورد توجه خيلي از افراد مشهور قرار گرفته است و در سراسر دنيا استفاده ميشود.

 

 

معرفي دستگاه ليزر تيتانيوم

 

دستگاه ليزر تيتانيوم يكي از بهترين دستگاه هاي موجود در دنيا ميباشد كه توسط شركت كارمانيا طب به ايران وارد شده است و در مراكز ليزر زيادي مورد استفاده قرار ميگيرد

دستگاه ليزر تيتانيوم در توان هاي 1600 وات و 1200 وات به بازار عرضه ميشود كه يكي از پرقدرت ترين دستگاه هاي ليزر ميباشد

دستگاه ليزر تيتانيوم داراي سه طول موج الكساندرايت، دايود و اندياگ ميباشد كه باعث ميشود روي تمام بدن ها جوابدهي مطلوب داشته باشد

دستگاه ليزر موهاي زائد سوپرانو تيتانيوم داراي سيستم خنك كننده ي فوق پيشرفته ميباشد كه از سوختگي پوست و احساس درد هنگام ليزر جلوگيري ميكند.

همانطور كه گفته شد شركت كارمانيا طب نماينده دستگاه سوپرانو تيتانيوم در ايران ميباشد كه مراكز ليزر به راحتي دسترسي به اين دستگاه و خدمات پس از فروش آن در ايران را دارا ميباشند.

https://en.gravatar.com/simpsonnancy3

https://www.ted.com/profiles/37011381

https://www.behance.net/simpsonnancy

https://simpsonnancy3.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Simpson-Nancy

https://issuu.com/simpsonnancy3

https://www.twitch.tv/simpsonnancy3

https://www.openstreetmap.org/user/SimpsonNancy3

https://www.tripadvisor.com/Profile/SimpsonNancy3

https://bourstimes.ir/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2/amp/

 

بهترين راه هاي جذب فالوور در اينستاگرام

۶۳ بازديد

بهترين راه هاي جذب فالوور در اينستاگرام

 

خيلي از افراد هميشه به دنبال راه‌هاي جذب فالوور در اينستاگرام هستند تا بتوانند نسبت به رقبا دنبال‌كننده بيشتري داشته باشند و در راه رسيدن به هدف‌شان موفق‌تر باشند. اگر مي‌خواهيد راه‌هاي جذب فالوور در اينستاگرام را بدانيد، جاي درستي آمديد. در اين مقاله كه توسط پورتال جامع مهندسين ايران تهيه شده، بهترين روش براي جذب فالوور در اينستاگرام به شما آموزش داده مي شود. با ما همراه باشيد.

راه‌هاي جذب فالوور در اينستاگرام

براي افزايش فالوور مواردي را براي شما در ادامه آورده‌ايم كه برحسبِ تجربه? واقعي و الگوريتم‌هاي اينستاگرام آزموده شده‌اند و درصد موفقيت آن‌ها بسيار بالاست. ما تمام مواردي را كه شامل جذب فالوور در اينستاگرام ‌مي‌شوند، به دو دسته تقسيم‌بندي كرده‌ايم:

  • روش‌هاي ارگانيك و رايگان: افزايش فالوور از طريق محتوا و تعامل با كاربر
  • روش‌هاي غيرارگانيك و پولي: افزايش فالوور از طريق تبليغات

(چنانچه مي‌خواهيد سايت هاي دريافت فالور رايگان اينستاگرام مشاهده كنيد، مطالعه اين مقاله را به شما پيشنهاد مي‌كنيم)

افزايش فالوور واقعي از طريق محتوا و تعامل

اين روش بر خلاف، روش تبليغاتي، هزين? زيادي براي‌تان ندارد. در ضمن، اگر در انجام اين روش‌ها ثابت‌قدم باشيد، نتايج فوق‌العاده‌اي نصيب پيجتان مي‌شود و كسب‌وكارتان را تكان اساسي مي‌دهد.

 

?. بيوي پيج خود را براي دسترسي افراد بهينه كنيد

بيوي اينستاگرام شما به فالوورهاي بالقوه مي‌گويد كه شما چه كسي هستيد، كسب‌وكار شما در چه حوزه‌اي است و اميدواريد مردم پس از بازديد از پروفايل شما چه اقدامي انجام دهند؛ بنابراين از همه? آن ??? كاراكتر براي توضيحات نهايت استفاده را ببريد.

بيو اينستاگرام شما بايد شامل موارد زير باشد:

  • ارزشي كه ايجاد مي‌كنيد؛
  • توضيح واضحي از كار يا بيزينسي كه انجام مي‌دهيد؛
  • ويژگي‌هاي خاص برند؛
  • اقدام به عمل (خريد، اطلاعات بيشتر، تماس با ما و غيره)؛
  • قراردادن لينك‌هاي مهم (اين لينك مي‌تواند لينك شبكه‌هاي اجتماعي ديگر مثل واتساپ يا لينك وب‌سايت شما باشد.)

توجه: به‌جاي اينكه فقط اعتبار، شعار يا ارزش پيشنهادي خود را در بيو اينستاگرام خود قرار دهيد، به دنبال‌كنندگان بالقوه تصوير واضحي از آنچه در صورت فالو كردن شما مي‌توانند انتظار داشته باشند، ارائه دهيد.

?. به‌طور مداوم پست بگذاريد

فراموش نكنيد كه ثبات، يك عنصر كليدي براي جذب فالوور در اينستاگرام است. اگر پست‌هاي شما با استفاده از يك تقويم محتوايي به‌صورت منظم و هدفمند منتشر شوند، علاوه بر اينكه باعث ايجاد تعامل بهتر با مخاطبان مي‌شود، الگوريتم اينستاگرام هم پست‌هاي شما را نزديك به بالاي فيد فالوورهايتان نشان مي‌دهد.

مطالعه‌اي در سال ???? روي ?? صنعت نشان مي‌دهد كه كسب‌وكارها به‌طور ميانگين در هفته، چهار پست اينستاگرامي را به اشتراك مي‌گذارند. توصيه ما به شما اين است كه تا جاي ممكن حداقل يك‌ بار در روز پست بگذاريد؛ البته مطمئن شويد كه در اين روند كيفيت را فداي كميت نمي‌كنيد.

برندهايي كه روال منظمي براي پست‌گذاري دارند، بهترين نتايج را مي‌بينند. ارسال پست بيشتر لزوماً به معني نرخ تعامل بالاتر نيست. روي ايجاد محتوايي تمركز كنيد كه هم‌راستاي خواسته و نياز مخاطب شما باشد.

طبق مطالعه? Tailwind، پروفايل‌هايي كه روزانه پست مي‌كنند، چهار برابر بيشتر از آن‌هايي كه كمتر پست مي‌گذارند، فالوورهاي اينستاگرام را جذب مي‌كنند.

?. بهترين زمان را براي انتشار پست در اينستاگرام پيدا كنيد

واقعيت اين است كه هيچ پاسخ واضحي براي اينكه چه زماني در اينستاگرام پست بگذاريد تا به بيشترين تعداد افراد برسيد وجود ندارد؛ اما اگر اكانت‌ بيزينسي داريد، با استفاده از تجزيه‌و‌تحليل اينستاگرام به‌صورت رايگان، مي‌توانيد اطلاعات بسيار خوبي از آن دريافت كنيد.

ابتدا از Instagram Insights استفاده كنيد تا بفهميد چه زماني مخاطبان شما آنلاين هستند. روي دكمه «Insights» از پروفايل بيزينسي اينستاگرام خود ضربه بزنيد، به «Total followers» برويد؛ از آنجا، به پايين برويد تا بيشترين زمان فعاليت مخاطبان خود را ببينيد.

اين نكته را هم بايد در نظر داشته باشيد كه محتواي شما چه زماني بيشترين بازخورد را دارد. به‌عنوان مثال، يك ويديوي دستور پخت غذا به‌صورت گام‌به‌گام، ممكن است در خارج از ساعت‌هاي كاري بهتر عمل كند؛ زيرا افراد تمايل بيشتري به آشپزي دارند. از طرف ديگر، يك پست كافي‌شاپ ممكن است حوالي ساعت ? بعدازظهر به‌خوبي ديده شود. وقتي مردم دچار ركود بعدازظهر مي‌شوند.

طبق تحقيقات به‌عمل‌آمده، بهترين زمان براي ارسال پست در اينستاگرام بين ساعت ? صبح تا ?? ظهر و ساعت ? تا ? بعدازظهر در روزهاي هفته است.

توصيه مي‌كنيم براي اينكه زمان مناسب براي جذب فالوورهاي بيشتر را پيدا كنيد،، چند وقت زمان‌هاي مختلف را امتحان كرده و نتايج را اندازه‌گيري كنيد. اينطوري بعد از مدتي بهترين زمان پست‌گذاري را براي بيزينس خود پيدا مي‌كنيد.

d3_d5jt.png

?. با طرز كار اكسپلور آشنايي پيدا كنيد

در اهميت اكسپلور همين بس كه وقتي پست شما اين قابليت را داشته باشد كه به اكسپلور راه پيدا كند، علاوه بر آنكه ميليون‌ها نفر آن را مي‌بينند، ممكن است توسط هزاران نفر هم فالو شويد.

اگر محتواي جذابي توليد كنيد كه افراد بيشتري با آن درگير شوند و واكنش مثبتي نسبت به آن داشته باشند، احتمال اينكه پست شما به اكسپلور راه پيدا كند زياد است. براي بيشتر ديده شدن در اكسپلور، موقع توليد محتوا اين موارد را رعايت كنيد:

  • از كاور جذاب براي ويديوها و همين طور عكس‌هاي باكيفيت و توجه برانگيز براي پست‌ها استفاده كنيد.
  • موضوعاتي را به چالش بكشيد كه دغدغه? بسياري از مخاطبانتان باشد و برايشان مفيد و آموزنده است.
  • پست‌هاي سرگرم‌كننده توليد كنيد.

?. محتواهايي با قابليت اشتراك‌گذاري بالا ايجاد كنيد

وقتي پاي جذب فالوور در اينستاگرام در ميان باشد، توليد محتوايي كه قابليت اشتراك‌گذاري بالا دارد، به اين روند سرعت مي‌بخشد. از ديگر راه‌هاي جذب فالوور در اينستاگرام، توليد محتواهايي است كه آدم‌ها آن‌ها را دوست دارند و با دوستان، همكاران يا اعضاي خانواده‌شان به‌اشتراك مي‌گذارند.

محتواهايي مثل ميم‌هاي متداول، نقل‌قول‌هاي الهام‌بخش و پست‌هايي كه به‌صورت حرفه‌اي آموزش مي‌دهند، همگي قالب‌هايي هستند كه امتحان خودشان را پس داده‌اند. اين پست‌ها به‌سرعت ويروسي شده و راهي اكسپلور مي‌شوند. از اين فرصت مي‌توانيد استفاده كنيد تا افراد بيشتري را با خود همراه كنيد.

?. Reels را در تركيب محتواي خود بگنجانيد

ريلزها از آن نوع محتواهايي هستند كه به‌دليلِ جذابيت و محبوبيتي كه بين كاربران اينستاگرام دارند، به‌سرعت و به‌راحتي دست‌به‌دست مي‌شوند. با اين ابزار مي‌توانيد به مخاطبان هدف جديد دسترسي پيدا كنيد و تعداد فالوورهاي‌تان را از اين طريق نيز بيشتر كنيد..

فقط يك نكته؛ سعي كنيد در ريلز، به‌جاي فروش محصولات يا محتواي صرفا آموزشي، نكات مربوط به صنعت خود را ارائه دهيد و افراد را سرگرم كنيد.

https://t.ly/BhxWg

http://s.ecmaps.de/YRGxd

براي كسب بهترين نتايج:

  • از كلمات كليدي و هشتگ‌ها در كپشن Reels خود استفاده كنيد كه محتواي ويديوي شما را دقيقاً توصيف مي‌كنند؛
  • از موزيك‌هاي پرطرفدار استفاده كنيد؛
  • Reelsهاي خود را كوتاه و سريع بسازيد.
  • محتواي اورجينال ايجاد كنيد.
  • براي بينندگاني كه بدون صدا تماشا مي‌كنند، كپشن اضافه كنيد.
  • هدفتان فيلم‌برداري باكيفيت بالا باشد.
  • از پشت‌صحنه ويديو به اشتراك بگذاريد.
  • ترندها را در اينستاگرام و تيك‌تاك شناسايي كنيد. با اين كار اين شانس را داريد كه Reelsهاي شما ويروسي شوند و در مقابل افراد جديد قرار بگيرند.

 

?. روي يك استراتژي هشتگ سرمايه‌گذاري كنيد

هشتگ‌ها در جاهاي مختلفي كاربرد دارند؛ اما در اينستاگرام اهميت ويژه‌اي پيدا كرده‌اند. هشتگ‌هاي مناسب مي‌توانند تصوير شما را در معرض ديد حجم زيادي از مخاطبان هدف شما قرار دهند و به نظر نمي‌رسد كاربران اينستاگرام مانند ساير شبكه‌ها از هشتگ خسته شوند. با يافتن هشتگ‌هايي كه براي مخاطبان هدف شما جذاب باشد، شروع كنيد. نمونه هشتگ : مهندسي ، مهندسي كامپيوتر

اگر از هشتگ‌هاي محبوب اينستاگرام در عكس‌هاي خود استفاده كنيد، احتمال اينكه به كاربران جديد دسترسي پيدا كنيد و كشف شويد بسيار بيشتر است؛ همچنين هشتگ يافتن محتواي شما را براي افرادي كه عبارات خاصي را جستجو مي‌كنند، آسان مي‌كند.

شما مي‌توانيد ايده‌هاي هشتگ را از رقبا يا اكانت‌هاي مشابه تقليد كنيد؛ اما در نهايت، بهتر است گروه‌هايي از هشتگ‌هاي خود را ايجاد كنيد كه به حساب خاص شما مربوط مي‌شوند. همچنين اگر هر يك از كليدواژه‌هاي موردنظر خود را مستقيماً در برنامه اينستاگرام جستجو كنيد، مي‌توانيد هشتگ‌هاي مرتبط بيشتر و محبوبيت آن‌ها را بيابيد.

?. محتواي خود را از عكس‌ها به‌سمت ويديوي بيشتر ببريد

ويديوها اين روزها شانس بيشتري براي جذب فالوور در اينستاگرام ايجاد مي‌كنند؛ به اين دليل كه ويديوها تعامل بيشتري را برمي‌انگيزد و مخاطبان از تماشاي ويديو لذت بيشتري مي‌برند و آن را به اشتراك مي‌گذارند؛ بنابراين از اين محتوا در پيج خود بيشتر استفاده كنيد و با ساخت ويديوهاي متنوع سليقه? مخاطبان خود را بسنجيد.
اگر هم مي خواهيد ويديوهاي شما بيشتر ديده شوند، حتما زيرنويس را به آن‌ها اضافه كنيد؛ چون اكثر افراد دوست ندارند با صداي بلند مخصوصا در مكان‌هاي عمومي، ويديو تماشا كنند.

 

?. محتواي توليدشده توسط كاربر را به اشتراك بگذاريد

محتواي توليد شده توسط كاربر (UGC) هر نوع محتوايي مانند ويديوها، عكس‌ها، نظرات، صدا و موارد ديگر) است كه طرفداران يا دنبال‌كنندگان شما آن را توليد مي‌كنند. اين يك ابزار ضروري در گنجينه? بازاريابي شما براي بالا بردن فالوور اينستاگرام است.

محتواي UGC، افرادي را نشان مي‌دهد كه از محصولات يا خدمات شما، در زندگي واقعي استفاده كرده‌اند و حالا، داستاني براي نقل كردن دارند. اين رابط? ايجاد شده بين برند شما و انسان‌ها، باعث ايجاد تعامل، اعتماد و وفاداري مي‌شود.

طبق تحقيقات Olapic، امروزه اگر مشتري‌‌ها قبل از خريد، عكسي از محصول را ببينند كه توسط مشتري‌هاي قبلي به اشتراك گذاشته شده، 56 درصد بيشتر احتمال دارد كه آن را بخرند.

براي مثال، Gopro را در نظر بگيريد. محتواي پيج اينستاگرامش اكثرا از عكس‌هايي است كه افراد با دوربين‌هاي اين برند گرفته‌اند و آن را منتشر مي‌كنند.

??. مسابقه اجرا كنيد

يكي از ترفندهاي جذب فالوور اينستاگرام همين برگزاري مسابقه‌هاست. با اين كار، با يك تير چند نشان مي‌زنيد؛ يعني چه؟

يعني علاوه بر آنكه مخاطبان خود را سرگرم مي‌كنيد و تعامل پيج خود را بالا مي‌بريد، پيج‌تانرا براي الگوريتم اينستاگرام هم مطلوب جلوه مي‌دهيد. همين روند باعث ديده‌شدن بيشتر پيج شما مي‌شود و به‌طور بالقوه، مخاطبان بيشتري را براي شما به ارمغان مي‌آورد.

متداول‌ترين اين مسابقه‌ها كه اكثر پيج‌‌ها هم به آن روي مي‌آورند، تشويق مخاطبان به تگ‌كردن دوستان و فالو كردن پيج‌شان است. اينكه اجراي مسابقه در چه حد و جوايز به چه صورت باشند را بودجه و اهداف شما تعريف مي‌كند. به همين راحتي مي‌توانيد تعامل با پيج خود را بالا ببريد و جذب فالوور در اينستاگرام داشته باشيد.(چنانچه مي‌خواهيد درباره قرعه كشي در اينستاگرام از بين كامنت‌ها و لايك‌ها بيشتر بدانيد، مطالعه اين مقاله را به شما پيشنهاد مي‌كنيم)

??. در كپشن دنبال‌كننده‌هاي بيشتري بخواهيد

افزودن كپشن به پست‌ها، به تعامل بيشتر منجر مي‌شود. شما مي‌توانيد تا ???? كاراكتر را به كپشن اضافه كنيد كه شامل هشتگ و ايموجي هم مي‌شود.

به ياد داشته باشيد كه افراد فيد اينستاگرام خود را سريع اسكرول مي‌كنند؛ بنابراين جلب توجه كاربر با چند كلمه اوليه بسيار مهم است. اينستاگرام براي ابتداي كپشن كه مي‌تواند يك تيتر جذاب باشد، استفاده از ??? كاراكتر يا كمتر را توصيه مي‌كند و اگر بيش از ??? كاراكتر باشد، كاربر بايد براي خواندن ادامه? آن روي «بيشتر» كليك كند. مي‌توانيد هر دو شكل كوتاه و بلند كپشن را بر اساس پست خود امتحان كنيد و ببينيد نتايج به چه صورت است.

چيزي كه مهم است و عامل جذب فالوور مي‌شود، قرار دادن دعوت به عمل (Call To Action) در كپشن است. از اينكه گاهي از مخاطبان خود بخواهيد شما را دنبال كنند نترسيد.

??. با ميكرو اينفلوئنسرها مشاركت كنيد

اگر نمي‌خواهيد براي بازاريابي برند خود، به اينفلوئنسر مشهور پول زيادي بپردازيد، با ميكرو اينفلوئنسرها كه از چند صد تا چند هزار دنبال‌كننده دارند، همكاري كنيد و كمپين‌هاي تاثيرگذار برگزار كنيد. شما با اين كار به مخاطبان بالقوه دسترسي پيدا مي‌كنيد.

اين اينفلوئنسرهاي كوچك افرادي هستند كه واقعاً از برند شما حمايت مي‌كنند و به آن اعتقاد دارند و به‌راحتي مي‌توانند فالوورهاي خود را به دنبال كردن شما هدايت كنند.

ميكرو اينفلوئنسرها شايد فالوورهاي كمتري نسبت به ماكرو اينفلوئنسرها داشته باشند، ولي تعامل بالايي با دنبال‌كنندگان خود دارند؛ تا جايي كه توصيه‌ها و پيشنهاداتشان به‌شدت پذيرفته مي‌شود. خيلي از آن‌ها در قبال اهداي كالايي از محصولات و خدماتتان، اين كار را براي شما انجام مي‌دهند كه اين يعني شما مي‌توانيد با صرف كمترين هزينه، فالوور جذب كنيد.

 

??. از رقباي خود ياد بگيريد

حتما دقت كرده‌ايد كه اكسپلور هر اكانتي با ديگري متفاوت است. مواردي كه به شما در اكسپلور نشان داده مي‌شود، به پيج‌هايي بستگي دارد كه آن‌ها را فالو كرده‌ايد. بياييد از اين قضيه به نفع خود استفاده كنيد. مي‌پرسيد چطور؟

سعي كنيد بيشتر برندهايي را فالو كنيد كه در حوزه? تخصصي شما هستند تا در اكسپلورتان از آن نوع پست‌ها بيشتر ببينيد و با پيج‌هاي بيشتري در اين زمينه آشنايي پيدا كنيد. دسترسي به پيج‌هاي رقبا براي شما دو مزيت دارد:

با ديدن پست‌هاي اكسپلور رقيبان خود، مي‌توانيد ايده بگيريد كه چه نوع پست‌هايي توليد كنيد كه به اكسپلور راه يابيد. در باب اين موضوع به ياد سخن پيكاسو بيفتيد: هنرمندان بد كپي مي‌كنند، هنرمندان خوب مي‌دزدند.
مزيت ديگر، تعامل با آن پيج‌ها و حتي مخاطبانشان است. مي‌توانيد با لايك و كامنت با مخاطبانشان تعاملي سازنده برقرار سازيد و آن‌ها را با خود همراه كنيد.

??. با مخاطبان خود درگير شويد

اگر واقعاً مي‌خواهيد فالوورهاي بيشتري در اينستاگرام داشته باشيد، بايد طرفداران خود را در يك گفت‌وگو درگير كنيد. به خاطر داشته باشيد كه وقتي شخصي محتواي شما را مي‌بيند، به اين معني نيست كه در حال حاضر شما را دنبال مي‌كند. اگر فرصتي براي تعامل با يك فالوور بالقوه داريد، بايد از آن استفاده كنيد. هر كامنت فرصتي براي به دست آوردن يك فالوور جديد (يا حفظ فالوور فعلي) است؛ بنابراين مطمئن شويد كه به هر كامنتي كه دريافت مي‌كنيد، پاسخ مي‌دهيد.

در ضمن فقط منتظر نباشيد تا فالوورهاي شما گفت‌وگو را شروع كنند. فرصت‌هاي تعامل را خودتان ايجاد كنيد. از استيكرهاي اينستاگرام مانند باكس سوالات و نظرسنجي در استوري اينستاگرام استفاده كنيد. خلاصه اينكه سعي كنيد اين رابطه را حفظ كنيد.

??. اكانت اينستاگرام خود را در كانال‌هاي مختلف تبليغ كنيد

اگر به دنبال راه‌هاي اضافي براي جذب فالوور در اينستاگرام هستيد، تبليغ متقابل اكانت خود در پلتفرم‌هاي ديگر عالي است.

از طريق وب‌سايت يا هر شبكه? اجتماعي كه بخشي از استراتژي بازاريابي شما است و حتي خبرنامه ايميل، پادكست يا هر پلتفرم ديگر، افراد را به اينستاگرام خود هدايت كنيد. وب مستر ها در اين باره خيلي مي تواننده كمك و راهنما باشند.

 

??. نتايج خود را تجزيه‌وتحليل كنيد

در كنار تمام اين روش‌ها، ضروري است كه بتوانيد عملكرد خود و مخاطبان را تجزيه‌و‌تحليل كنيد و بر اساس نتايج به دست آمده، استراتژي جديدي براي پيجتان در نظر بگيريد. يكي از ساده‌ترين راهكارها براي تحليل پيج اينستاگرام، استفاده از بخش Insights اينستاگرام به‌صورت رايگان است.

نكته: نيازي نيست روي شاخص‌هايي مانند لايك و كامنت به‌تنهايي وسواس داشته باشيد. در عوض «Engagement Rate» كه نرخ تعامل مخاطبان را با شما نشان مي‌دهد، موضوع مهم‌تري است.

منبع: www.pjmi.ir

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2022/11/17/10-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%d9%be%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8/

https://biiut.com/read-blog/22232

https://theomnibuzz.com/%db%b8-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%a8-%d9%be%d8%b1%d8%b7%d8%b1%d9%81%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7/

https://www.click4r.com/posts/g/6948672/

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/8-rshth-mhndsy-bh-trtyb-prtrfdrtryn-h-dr-yrn

http://y8space.com/members-2/faheemkhatri4/activity/4947445/

https://wordsmith.social/faheemkhatri4/8-rshth-mhndsy-bh-trtyb-prtrfdrtryn-h-dr-yrn

https://www.homify.co.uk/ideabooks/9110298

https://postheaven.net/8o8z3cel4u

https://mayempire.com/read-blog/115440